Funkce - Komunikace, reporting, odbavení

Maximální efektivita a automatizace

Komunikace, odbavení klientů, reporty

Podpora práce a komunikace nejen mezi cestovkou a klienty, ale i mezi zaměstnanci CK. Systém evidence úkolů, automatická upozornění, SMS, generování tiskových sestav a reportů potřebných pro odbavení klientů případně pro manažerské rozhodování, to všechno vám přináší kontrolu nad vašimi daty a vaším podnikáním.

Seznam funkcí

  • Vzkazy na homepage po přihlášení
  • Automatická upozornění - více než 20 typů upozornění na různé situace
  • Automatická upozornění na nedoručené e-maily
  • Možnost komunikace s klienty a prodejci přes SMS
  • Předdefinovaná sestavy k odbavení - seznamy klientů
  • Možnost úpravy sestav a vlastních sestav pro odbavení
  • Předdefinované statistiky a reporty
  • Možnost úpravy statistik, reportů, vlastní reporty
  • Exporty pojištěných osob pojišťovně (podpora všech pojišťoven)
  • Přístup delegátů do STOVKY
  • Uživatelské nastavení obsahu šablon systémových e-mailů
  • Slovník pro multijazyčné sestavy
  • Možnost automatizovaných překladů přes Deepl
  • Uživatelská pole k destinacím, ubytování, zájezdu, rezervacím
  • Možnost individuálních automatických úloh
  • Evidence poznámek, plánování úkolů

E-mailové šablony

Sami si můžete definovat a vytvořit e-mailové šablony pro váš každodenní provoz. Pokud je nějaká šablona stálá a dá se určit podmínka, kdy se odesílá, je možné nastavit i její automatizované odesílání.

Multijazyčnost

STOVKA pracuje s automatizovaným překládáním textů za pomocí služby Deepl, jejíž umělá inteligence je pro překlady textů pokročilejší než známý Google Translator. Vaše tiskové sestavy, nebo e-mailové šablony tak lze připravit v češtině a jednoduše si je přeložit do jiného jazyka. Nejčastěji využíváme angličtinu, slovenštinu, polštinu, chorvatštinu.

Vyzkoušejte si nás

Zprovozníme Vám nezávazně plně funkční rezervační systém STOVKA se všemi moduly a funkcemi ZDARMA na dobu jednoho měsíce. A to s plnou hotline podporou po celou dobu testování.