Podpora práce a komunikace nejen mezi cestovkou a klienty, ale i mezi zaměstnanci CK. Systém evidence úkolů, automatická upozornění, SMS, generování tiskových sestav a reportů potřebných pro odbavení klientů případně pro manažerské rozhodování, to všechno vám přináší kontrolu nad vašimi daty a vaším podnikáním.
Seznam funkcí
Vzkazy na homepage po přihlášení
Automatická upozornění - více než 20 typů upozornění na různé situace
Automatická upozornění na nedoručené e-maily
Možnost komunikace s klienty a prodejci přes SMS
Předdefinovaná sestavy k odbavení - seznamy klientů
Možnost úpravy sestav a vlastních sestav pro odbavení
Předdefinované statistiky a reporty
Možnost úpravy statistik, reportů, vlastní reporty
Exporty pojištěných osob pojišťovně (podpora všech pojišťoven)
Přístup delegátů do STOVKY
Uživatelské nastavení obsahu šablon systémových e-mailů
Slovník pro multijazyčné sestavy
Možnost automatizovaných překladů přes Deepl
Uživatelská pole k destinacím, ubytování, zájezdu, rezervacím
Možnost individuálních automatických úloh
Evidence poznámek, plánování úkolů
E-mailové šablony
Sami si můžete definovat a vytvořit e-mailové šablony pro váš každodenní provoz. Pokud je nějaká šablona stálá a dá se určit podmínka, kdy se odesílá, je možné nastavit i její automatizované odesílání.
Multijazyčnost
STOVKA pracuje s automatizovaným překládáním textů za pomocí služby Deepl, jejíž umělá inteligence je pro překlady textů pokročilejší než známý Google Translator. Vaše tiskové sestavy, nebo e-mailové šablony tak lze připravit v češtině a jednoduše si je přeložit do jiného jazyka. Nejčastěji využíváme angličtinu, slovenštinu, polštinu, chorvatštinu.
Vyzkoušejte si nás
Zprovozníme Vám nezávazně plně funkční rezervační systém STOVKA se všemi moduly a funkcemi ZDARMA na dobu jednoho měsíce. A to s plnou hotline podporou po celou dobu testování.