Rezervační systém zajišťuje správu poptávek, rezervací, objednávek. Hlídá kapacity v ubytování a dopravě. Samozřejmostí je výpočet cen podle definice, výpočet provizí provizním partnerům, generování všech potřebných tiskových sestav s možností zaslat klientovi e-mailem. Významnou součástí je i klientské centrum, skrz které můžete komunikovat s klienty a šetřit tak Váš čas.
Seznam funkcí
Rezervační proces - stavy rezervací
Dodatečné změny v rezervaci
Přesuny dat mezi rezervacemi
Hromadný import účastníků z excelu do rezervace
Skupinové rezervace s jinými pravidly
Hlídání kapacity ubytování
Podrobný přehled obsazenosti pokojů
Podrobný přehled cen s možností výpočtu bez rezervace
Výpočty provizí pro provizní prodejce, možnost více druhů pro různé skupiny prodejců
Storno rezervace/účastníka rezervace, storno poplatky, individuální storno podmínky
Možnost nastavení expirace rezervace. Automatické storno
Tiskové sestavy: Potvrzení rezervace, Smlouva o zájezdu, Smlouva o zajištění jednotlivé služby cestovního ruchu pro jednotlivce i pro skupiny
Tiskové sestavy: Voucher na ubytování nebo na služby, jízdenky, kartičky pojištění vč. automatického generování obsahu do nich, pokyny na cestu, rooming list, dopravní seznamy
Hromadné odbavení klientů (zaslání pokynů) vč. možnosti automatizace v odesílání
Klientské centrum: sledování stavu rezervace, doplnění údajů o účastníkovi klientem, tisk dokumentů klientem, možnost on-line platby kartou či převodem
Automatické e-maily s upomínkami plateb, s potvrzením přijaté platby
Nezávazné nabídky klientům
Evidence náhradníků na zaplněné termíny
Modul Akce: seskupené pohledy na zájezdy s ohledem na dopravu
Přístup prodejců do rezervačního systému
Prodejci: Evidence nevyfakturovaných provizí
Role Vedoucí zájezdu (školní zájezdy, skupiny)
Klientské centrum
Místo, kde si klient může spravovat své rezervace - doplnit účastníky, provést on-line platbu, nebo si zkontrolovat a vytisknout potřebné dokumenty.
Pokyny k cestě a hromadné odbavení klientů
Díky šabloně mají pokyny k cestě profi formát a jsou flexibilní v úpravě. Díky funkci hromadného odbavení jste schopni odeslat pokyny k cestě a všechny potřebné dokumenty najednou. V případě zájmu lze proces zaslání i zautomatizovat.
Automatické e-maily
Pokud pravidelně posíláte dokola ty stejné e-maily s upomínkami, s potvrzením o přijetí platby, faktury, smlouvy apod., lze tyto e-maily nastavit, aby je STOVKA posílala za vás na základě přesně definovaných podmínek.
Vyzkoušejte si nás
Zprovozníme Vám nezávazně plně funkční rezervační systém STOVKA se všemi moduly a funkcemi ZDARMA na dobu jednoho měsíce. A to s plnou hotline podporou po celou dobu testování.