Víme, že prodej školních zájezdů má oproti prodeji klasických turnusových zájezdů svá specifika. Občas se u klientů setkáme s otázkou, zda je STOVKA vhodná pro tento typ prodeje. Ano je. Víme, že školní zájezdy jsou většinou vypsané bez termínů, jen s programem a cenou a to chce CK prezentovat na webu. Z praxe se nejčastěji setkáváme se dvěma variantami, jak probíhá následné zpracování poptávky a na které je STOVKA připravena.
CK obdrží poptávku od školy, potřebuje vytvořit jednu rezervaci pro celou skupinu. Škola zajišťuje výběr plateb od rodičů a posílá celkovou částku do CK. Následně škola dodá do CK seznam účastníků. CK ideálně importuje seznam účastníků do STOVKY.
CK vytváří zájezd s konkrétním termínem. CK generuje neveřejný odkaz na web pro školu. Škola, případně rodiče si dělají rezervace sami a zároveň si hradí zájezd přes vytvořenou rezervaci přímo do systému. V rámci této varianty lze určit vedoucího zájezdu (to je většinou někdo z dané školy), který má možnost nahlédnout do všech rezervací, ověřit stav plateb a vytvořených rezervací. Tato varianta také umožňuje definovat, kdo s kým chce být na pokoji.
Podívejte se, jak může nabídka školních zájezdů vypadat přímo na webu s naší webovou šablonou. Ukázku najdete zde.